נתניהו 'שלף' סרטון הסתה פלסטיני בנאומו באיפא"ק

    אותה מחלוקת, על אף היותה אינטנסיבית, לא ערערה את הברית הבלתי מעורערת בין ישראל וארה"ב. כחלק מאותה ברית מופלאה, אמריקה מעניקה לישראל בנדיבות חלק גדול מהכלים הנדרשים לנו כדי להגן על עצמנו
    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו 'שלף' סרטון הסתה פלסטיני בנאומו באיפא"ק

    ראש הממשלה נשא נאום בפני חברי ועידת השדולה היהודית בוושינגטון, שהועבר בשידור לוויני • נאומו הארוך של נתניהו סקר את יחסי ארה"ב-ישראל, ליבן את ההתמודדות העולמית עם הטרור וטען לחוסר הוגנות של האו"ם

    צילום: עמוס בן גרשון לע''מ
    אותה מחלוקת, על אף היותה אינטנסיבית, לא ערערה את הברית הבלתי מעורערת בין ישראל וארה"ב. כחלק מאותה ברית מופלאה, אמריקה מעניקה לישראל בנדיבות חלק גדול מהכלים הנדרשים לנו כדי להגן על עצמנו
    12:33
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג במתקפה על בן גביר: פוגע באינטרס הביטחוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום בפני ועידת איפא"ק – השדולה היהודית החזקה בוושינגטון – שנערכת בימים אלו בארצות הברית. נאומו של נתניהו הועבר בשידור ישיר באמצעות לווין והוא התייחס בו גם לפיגועים שהתרחשו הבוקר בבריסל.

    באווירה פורימית משהו פתח נתניהו בברכות לנוכחים, ביניהם "ל-4,000 הסטודנטים שהבריזו משיעור היום כדי להיות עם איפא"ק בוושינגטון…". הוא שלח תנחומים למשפחות הנפגעים בפיגועים ואמר "שרשרת הפיגועים בפריז, סן-ברנרדינו, איסטנבול, חוף השנהב, וכעת בריסל, יחד עם המתקפות היומיומיות בישראל, הם התקפה אחת מתמשכת על כולנו".

    נתניהו הודה לאנשי השדולה על עמידתם האיתנה לצד ישראל, ועל הפעלת כובד משקלם בסוגיה האיראנית, "אני מודה לכם על עמדתכם הברורה והחד-משמעית בשנה שעברה במהלך המחלוקת סביב עסקת הגרעין עם איראן – מחלוקת חיונית לביטחון ישראל".

    הוא הדגיש: "אותה מחלוקת, על אף היותה אינטנסיבית, לא ערערה את הברית הבלתי מעורערת בין ישראל וארה"ב. כחלק מאותה ברית מופלאה, אמריקה מעניקה לישראל בנדיבות חלק גדול מהכלים הנדרשים לנו כדי להגן על עצמנו.

    "אנו עובדים כעת על הסכם חדש שיסייע בביצור ביטחונה של ישראל בשנים הבאות. אני מקווה שנוכל להשלים הסכם זה בקרוב. אני מבקש לנצל הזדמנות זאת כדי להודות שוב לנשיא אובמה על תמיכתו, לרבות בכל הקשור להגנה מפני טילים בליסטיים. ישראל מעריכה זאת עמוקות. אנו גם מעריכים מאוד את התמיכה הדו-מפלגתית החזקה לה זוכה ישראל בקונגרס ואת התמיכה החזקה והמכרעת בישראל בקרב העם האמריקני. שנה אחר שנה, רובם המכריע של אזרחי ארה"ב עומדים לצידה של ישראל.הם יודעים משהו עמוק שידוע היום לכל – הם יודעים שישראל היא מעוז של חירות ודמוקרטיה, ושאסור שישראל תשמש סלע מחלוקת בין אמריקנים, אלא סוגיה של חירות שמאחדת אמריקנים".

    בהמשך נאומו התפאר ראש הממשלה בהישגי המדינה: "הידע הישראלי מניע את מחשבי העולם, מנווט את המכוניות, ומגן על חשבונות הבנקים. הוא הוביל לפריצות דרך בטיפול בטרשת נפוצה, פרקינסון ואלצהיימר. הוא מסייע לאיכרים ברחבי העולם בהגדלת יבולים, ייצור כמויות גדולות יותר של חלב ואגירת כמויות גדולות יותר של מים. לכן, מכל הסיבות הללו, העולם מגיע לישראל.

    "היום אנו מקיימים קשרים דיפלומטיים עם 161 מדינות, יותר מבכל נקודת זמן אחרת בהיסטוריה שלנו. אגב, לא נשארו כל כך הרבה מדינות. ישנן רק כ-200 מדינות בעולם. אולם לצד מגמה חיובית זאת, ישנה מגמה נוספת, שלילית. שעה שישראל זוכה לחיבוק מצד מספר הולך וגדל של מדינות, ישנם גם אלה החותרים להכפיש את ישראל בקרב האומות, בייחוד באו"ם. באו"ם, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון מושמצת כפי שאף מדינה אחרת על פני כדור הארץ אינה מושמצת. באו"ם, ישראל נתונה לאפליה עקבית ושיטתית.

    "ישראל היא המדינה היחידה הזוכה לגינוי קבוע במועצת זכויות האדם של האו"ם. לא איראן, לא סוריה ולא צפון קוריאה. ישראל לבדה נרדפת ע"י גופי או"ם שהוקמו במטרה מוצהרת לשלול את עצם קיומה. ישראל לבדה זוכה לגינוי כל שנה ב-20 החלטות עוינות בעצרת הכללית של האו"ם.

    "לאו"ם, ידידיי, יש היסטוריה מבישה של סימון וגינוי של ישראל. אז יש לי שאלה אליכם – כיצד ייתכן שיש מי שחושב שהאו"ם יכול להחליט על שלום הוגן ובטוח לישראל? אולם למרבה התדהמה, יש אכן כאלה שמאמינים בכך. הם חותרים לכפות על ישראל תנאים במועצת הביטחון של האו"ם. אין כל ספק שהתנאים הללו יהיו לרעתנו. זה מה שקורה תמיד.

    ניסיון כזה באו"ם רק ישכנע את הפלסטינים שהם יכולים להשיג לעצמם מדינה באמצעות הסכין, לא מדינה שתתקיים לצדה של ישראל, אלא מדינה שתבוא במקומה של ישראל. החלטה של מועצת הביטחון שתפעיל לחץ על ישראל רק תקשיח את עמדותיהם של הפלסטינים, ולכן היא עלולה לחבל בסיכויים לשלום למשך שנים ארוכות. זאת הסיבה שאני מקווה שארה"ב תתמיד בעמדתה המסורתית של התנגדות לכל החלטת או"ם מסוג כזה", סיים.

    בתוך נאומו הקרין נתניהו בפני מאות הנוכחים באולם הכינוסים האמריקאי הפקת וידאו פלסטינית עשויה היטב, בה מוסתים ילדיהם לביצוע פיגועים ולהקדשת חייהם לטרור ולהרג. "אם הקהילה הבינלאומית באמת רוצה לקדם את השלום, עליה לדרוש מהפלסטינים להפסיק להרעיל את מוחותיהם של ילדיהם. אם הקהילה הבינלאומית רוצה לקדם את השלום, עליה להתמודד עם השורש האמיתי של הסכסוך: סירובם העיקש של הפלסטינים לקבל מדינה יהודית בכל גבול שהוא".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טעות, המוצלחים אינם מחמת היותם ישראלים אלא יהודים.